ЧПП

Имате дополнителни прашања?

Нашиот тим е спремен да ви помогне.


Колку време е потребно за испорака на производите?

Сите нарачки на нашиот вебсајт се испорачуваат 2 дена после креирањето на нарачката и истите се доставуваат во рок од 5 дена. Доколку измине истиот период, а пратката не е стигната – ве молиме да не исконтактирате.

Како можам да платам за нарачката?

Нарачките исклучиво може да се наплатат преку уплатница во банка (на следната сметка), со впишување на бројот на нарачка кој го добивате одкако ќе завршите со процесот на нарачка (подетално опишано тука). Одкако ќе ги добиеме вашите средства, производот ќе биде испорачан. Исто така постои опција да платите за вашиот производ при самото добивање од нашиот партнер за транспорт, однсоно на денот на доставата (откуп).

Колку чини доставата?

За секоја нарачка над 500 денари, доставата е бесплатна за Скопје, а трошоците за доставата во другите градови низ државата  ги плаќа купувачот.

Како можам да ја откажам нарачката?

Ве молиме, доколку сакате да ја откажете нарачката да не известите преку формуларот за контакт во рок од еден ден после завршувањето на процесот на нарачка.

Како можам да стапам во контакт со вас?

Најбрзо може да стапите во контакт преку нашиот емаил – online@valery.mk, или преку Фејсбук.

Како можам да ја променам нарачката?

Ве молиме, доколку сакате да ја променете нарачката да не известите преку формуларот за контакт во рок од еден ден после завршувањето на процесот на нарачка. Одтука вашата нарачка ќе биде откажана и ќе може да направите нова нарачка со промените кои ги сакате.

Поминаа повеќе од 7 дена, а нарачката не е пристигната. Што можам да направам?

Ве молиме осигурајте се дека сте ги внеле точните информации за достава. Нашиот партнер за достава ќе проба да ве контактира пред да ја изврши доставата. Доколку сте внеле точни податоци, а нарачката сеуште не е пристигната, ве молиме веднаш стапете во контакт со нашиот тим кој ќе ви помогне и извести за состојбата на нарачката.

Производите кои пристигнаа се оштетени

Ве молиме стапете во контакт со нашиот тим за продажба.

Би сакал да го вратам производот кој го купив од вас.

Ве молиме стапете во контакт со нашиот тим кој ќе ви даде инструкции како да го вратите вашиот производ.  


Имате дополнителни прашања?

Нашиот тим е спремен да ви помогне.